2006-04-06 16:44:51Cathy^.^

Gold label

係我公司樓下就係gold label, 好多佢地既明星係我公司附近出現, 就算唔係gold label既明星, 都有好多其他明星係呢頭shopping, 所以係度返工放工都要打醒十二分精神, 因為隨時都有一兩個係你身邊行過… 好似今日咁, 我好難得會出去食飯, 落樓梯果時就見到一個女仔帶住太陽眼鏡上黎, 細心睇下, 原來係stephy, 佢冇化妝, 我差d都唔認得佢呀, 不過見佢著晒小背心, 帶晒眼鏡咁, 先望多兩眼… 除左佢之外, 我仲見過Teresa, 楊千嬅, 雷頌德 同埋見到唔想見既paco… 我同事就話見過eason, 不過佢只係行街… 仲有劉青雲夫婦行街, 我既戰績好少咋, 可能係因為做得短時間啦, 我其他同事仲一次過同古巨基, 鄭中基影相tim呀… 雖然又唔係好中意佢地, 不過都想影下相, 留下紀念既~~~

順帶一提, 平時返工一入lift, 衣著最型最潮果d一定係8樓出lift, 因為佢地係gold label既職員~~~