2006-01-09 12:35:43Cathy^.^

道風山之巔

琴日我同Mark, Alfred, Jan一齊去道風山教會崇拜, 咁涷既天氣去D咁既地方真係唔好受, 不過上到去之後覺得好藉得, 無論係環境, 氣氛同埋與神之間既關係都有重新既體會…

估唔到香港仲有d咁有武俠小說感覺既地方, 該教會本來係一座俾和尚修行既地方, 之後就俾左教會, 教堂保留左原本既中式設計, 一路行覺得自己好似去左武當山咁… 我地入左去一間唔係成日開放既祈禱室, 個祈禱室其實係一個小山洞, 只能容納四至五個人入內 (之前覺得我地得四個人太少, 宜家卻覺得剛剛好!!!) 一入到去就見到一句句子 “放下重擔”, 在這句句子對面卻寫著 “背起十架”, 這兩句句子寫出了每一個基督徒應做的事, 就是要放下生活中的重擔, 才有能力背起神的十架, 可惜我未能做到… 我們四人每人站在祈禱室的一個角落, 開聲禱告, 可能是回聲的關係, 會發現前面的人禱告的聲音卻從自己的身後傳出, 好似有人在我身後支持我一樣… 就這樣, 我們就準備我們的心去崇拜.

進入崇拜的時候, 講員講”創世記”第一章第一節, 是全本聖經既開首, 亦是我讀得最多的經文, 因為每次”的”起心肝要讀晒全本聖經都是由這裏開始, 但結果就-.-! 講員說神創造世界, 把空虛混沌, 淵黑暗既空間變成井然有序既世界, 祂也照樣能把人空虛混沌既心靈變得井然有序… 神是有這樣的能力, 只在乎人有沒有用心去感受

就這樣我們四人都帶著各自的令受下山去, 就好似在武當山修成正果一樣下山去了…


ps:聽講上年中秋節我哥帶左班教友去道風上玩, 結果嘈得濟俾人話左兩次, 白痴!!!