2008-02-03 23:07:18Cathy’’

08-02-03 同frederica go shopping..

keke...

今日晨早溜溜...

frederica就send msg 俾我...:起身啦

發佐two條...

我都不知道耶...!

之後frederica call my home ...

mun接佐叫醒me...



我瓎佐僟分忠之後起身冲凉同frederica 去石k shopping ..>

搞掂好曬野...

就去kfc with frederica..

突然...

frederica 噶表哥calling...

話部車俾人撞"錵"...

oh ~~~!!

.....

.....

.....

拉拉杂杂.....噶野...我就唔講啦...

長哇..!!





啵..

啵..

啵...





到了石K...

就去佐女人街shopping啦...

frederica...今日噶收获不少噢...!

買野又豪爽...!!

so....

好快就買齐...!!

買佐好哆衫...!

一條裤...!

買佐好似3件果D西装"偻"..?

有一條唔系好抵...

but...

算了..

果件西装都唔系好貴芝麻!!





買好曬野...

我地就去佐异言堂....

坐佐好耐..

響果度...睇电影....

超好睇...

frederica介绍的...!

真不錯...!!

哈哈哈....



買佐2只耳环俾條仔...

我驚佢唔鍾意...

so...

我send 彩信俾佢...

睇佢鍾唔鍾意....

之後..

佢話..

"你送咩..我都甘鍾意噶啦...!"

haha...

超開心...

佢甘講!!嘻嘻...



呢两日佢話佢要过海噢!!!

去澳门玩下...之後行街買野俾我....

超開心...超期待...!

唔知佢會買咩俾我呢..!!





今日....

今日...

好淤噢...’’

今日去佐"臣士"買dom dom俾之前沟我噶人..!(因为佢系要我買野送俾佢...我又唔知買咩噢..!so...)

入面超哆人吖..!

之後我邏住個dom dom..邏佐100蚊出黎....俾錢果阵...!!

個服务员同我講:唔好意思啊...我無散纸俾你...!!!

搞到我超...超....尴尬.....

頂佢個肺!!!!

我放低佢...

之後即刻走人....

好哆人....

望住我走....

暈s>.........

frederica唔肯同我去買...

so...佢響门口等我....

哇...

当我邏起個dom dom 时...

我面...红曬...>!!



But...

today ...

心情都很好...

不错不错...

哈哈哈....’’



mis my husband...!!’’

lora 2008-02-05 16:03:57

做咩開多個pc呀??
伱知唔知其實呢度冇pc帳號度可以畱言咖??
伱唔覺得痲煩咩??

版主回應
keke>..
随便啦..``
個人喜好..
2008-02-08 01:36:05
KIMSON 2008-02-04 11:53:12

好耐無見你la
你估我會吾知你係邊個咩

版主回應
haha...
唔知吖..!?!
2008-02-08 01:35:13