2004-04-16 01:14:06Joker

距離Gibson Les Paul 又遠左.......

又洗左千幾蚊~買左S.I.C既兩個figure~RX同Shadow Moon~係蒙面超人黎~亦係我最鐘意既公仔~由細到大都係鐘意e款~雖然好貴,不過好靚,我覺得係值既,抵既~千金難買心頭好,而家買已經係買貴左,因為佢升左價,如果再唔買,遲d會仲貴,所以買左佢先,費事個心"蘿蘿戀"訓唔著~hehehe~
而家我間房放晒我d figure出黎,display晒響度,好靚ar~雖然唔係好多~不過會不斷增加~hahaah~~而家好多主要都係蒙面超人RX,Black同Shadow Moon,遲d唔止lu~

用左咁多錢....離我既目標Gibson Les Paul 又遠左,不過冇計la,Les Paul實在太貴咁,萬幾蚊,儲得好辛苦,所以中途買下野,滿足下自己先law~~haahah~至多慢慢儲ga je~~