2004-04-09 02:39:40Joker

成個月冇寫日記.....

冇寫日記咁耐~其實唔係冇野寫,係冇時間...累...懶....~haha~
Project多到覺都冇得訓~通兩晚頂都未訓過,我練仙都算練到登峰造極喇~=.="
Guitar都冇時間練....實在太累喇~~~~~身心都好累...有咩可以relax下ar?!

今日同Matt,Carina同Chirsty去左唱K lunch~之後join埋突倫去左睇戲"大佬愛美麗"~一般la~馮德倫初初執導既戲,算唔錯wor~
之後Chirsty走先,我地就去左係"兩溝"law~跟住Carina都走lu~我地三個咪行下街law~睇下扭蛋,figure,之後7點幾到去左吉野家食dinner~食完後突倫都走先,我同Matt就去左佳旺睇figure同扭蛋,又買左兩隻Gundum半身胸像...5草,不過都幾靚~
愈來愈沉迷扭蛋同figure tim....死law.....haha~~~~不過真係好鐘意~
之後都返屋企lu~

今日Carina特登帶左佢整既"ti ra mi su"出黎比我食,果然係我既好知己~haha~
不過我又唔記得左你生日~haha~Sorry 喇~多謝你送比我既鐵盒仔ar~~haha~

尋日買左亞馬遜果個S.I.C figure喇~$490蚊,雖然之前睇係賣$450,但買唔返咁既價喇,不過都仲係抵,第度賣$5xx,不過e個好靚,抵買~值~~!!
仲有個RX同影月既要買~兩個加埋$1160.....不過太靚喇~我忍唔到......買~!
6月仲有個RX既特別版出,我買梗~因為仲型,仲靚~~~~~