2004-02-29 00:53:45Joker

.........................

今朝本來諗住早d起身去球場射下波ga,因為都成兩年冇打過波lu,手痕左好耐,成日都比自己藉口,冇去,點知今朝都係起唔到身去打,又拖........我聽朝一定會去~

起身見到臺面有封信,都係傻妹寄黎ga la~入面有份禮物,係條手鏈,雖然個size同個款唔係咁岩我,不過都好開心~

今晚去band房好悶...大家都未練熟,玩唔到d咩出黎,我都話左唔好去住,隔多個星期先ga la........

返到屋企,阿媽又唔知仲乜鬼野,句句都好唔順耳,無lala唔知做乜,食錯野咁搵我黎發脾氣~攪到我個心好唔舒服,唔多順law~個人都down down地...=.=