2004-02-14 01:19:33Joker

2月12日 石澳 BBQ

尋日同玩開果班同學入石澳BBQ~有KJ,Rachel,Leo,Naomi,阿Sim,阿Will,Terence,Cat,阿to,阿佩~好熱鬧~Maggie,ET同Natalie冇去~
入到去大約12點幾1點到la~烈日當空,但果度冇人,因為係平日,星期四,d人又未放工,所以可以一人一爐tim~當然講笑la~
我地沿途去既時候都已經有好多好笑既野講,去到開始燒既時候,亦娛樂無窮tim la~大家都傾得好開心,好投入~~
由果日起,比我知道,Terence好變態的,仲蝦我D o靚(貓仔)tim.......=.="
一班人一齊玩係幾開心好玩ge~下次希望再有機會再搞d活動la~我一定出席~
唔敢唔到tim la~=.="

果度都好靚,冇記錯既話,"嫁個有錢人"果套戲好似係響e度拍的~
如果有機會,我會同你黎多次~果度個沙灘好靚下ga,d沙都好乾淨好細~
仲有個好似係"喜劇之王"開始時周星馳企響度叫"努力~奮鬥~"果個位tim~
阿Sim話果響拍過好多戲ga wor~~~

之後大約8點返到大圍,叫左肥得出黎麥記食野,食完去打左陣機,之後佢上我度,叫我幫佢剪頭髮,跟住搞掂晒d野都12點幾lu,果時先有得沖涼,搞搞下都成3點先訓~
好累ar~~~~今日一早仲要返學~真係想唔返~"~

今日英文堂要分group做project,分group問題搞足幾個鐘~唉~好多問題好煩law~
都係過唔過得自己良心既問題,忍心咁絕?!好難做的~~~~
而家總算...........唉~係law~咁law~