2004-01-27 04:16:08Joker

~泰國之旅~第二日

行程第二日,一早6點鐘morning call起身,6點半食自坐早餐,之後就上旅遊車出發~
目的地係巴提亞既夢幻樂園,我地一早去到,人唔算多,所以有好多機動遊戲都唔駛排隊就玩到,唔駛同人迫~
入左裡面既飄雪樂園,雖然冇咩野睇,不過玩左兩次滑雪板,好快ga~~haha~~~
跟住玩"西"米機,好搞笑,有個女仔嘔ar,好彩同佢坐得好遠ja,佢嘔左落隔離果個度,幾核突ar!@_@"
仲有其他機動遊戲,不過最好玩都係高卡車,我排第4位起步,之後我追過晒前面果d,做左第一名~~^_^v親身揸車同打機係差好遠ge,正好多~

晚上食完飯後,跟團去左Mike Shopping Mail 度行,我知泰國果度既Converse鞋好平,所以有心響度買,比我響Mike度搵到wor,真係好平law,所以我買左一對全白高筒,計返港幣都係120蚊到je~低過Top Star la~
仲買左對黑色低筒比Natalie做生日禮物tim.....(其實係佢叫我送比佢...=.=)
算la~仲好~唔駛諗送咩,當埋手信ga喇~

之前果晚住曼谷果間酒店,我阿媽話返比我知,佢話佢果晚間房勁驚嚇law,佢話成晚既房燈都又著又熄wor,仲不停有人"禁"門鐘tim,開門睇又冇人wor,佢話成晚好多次,仲叫醒老豆睇tim,但都係冇人~唔知咩事law~!我老豆話可能係d電腦版壞左je~咁wor........heihei....可能la~~

待續.......