2005-01-05 18:32:37糕‥

1月5日!?

哎yo‥今天累死了.
一大早起床便肚子痛‥
回到學校.依然一樣的痛痛痛‥
轉了位.和melody坐啦.
之後pp坐我後面.
好happy囉.pp又跟我這麼近‥
可惜我winpin3個坐得非常的遠喔‥
中文堂很開心.時間過得很快.
但不只為什麼ms kung都聽到我說的每一句話…[汗]
lunch很煩耶.那個呀肥都在煩.
不交錢又如何呀.打我呀笨.
又要狂發脾4.想點呀.
超unhappy.話想喊.咪喊‥
之後又唔喊.叫主席交.
主席都冇反應.懶得理啦‥
吼…
之後吃了紅豆cheese餅.
好好味囉.聽日整比pin吃‥[大心]
放學去了m記.
那個呀伯.正一成日咸濕呀伯咁‥
唔吃野又坐係度.左住哂啦.
又講咩咩.坐過黎呀叔唔會食左你啦.
呀叔.咪低能兒啦.仲呀叔.
你!!!呀伯啦‥
之後我地換左張台‥
吃左野.又講埋d墨的話題.[笑]
5點左右就離開左‥
之後pin收了第1份生日禮物囉‥
大家便回家了.
我在太子轉車的時候.
有1個男子10分恐怖.
我一上車便聽到他不停說著:遲d話比你知…
不停的說著.好像食帶一樣.
又好像mix版的歌.
之後我便逃亡了.下車…
下了車我便搭6van.
突然在我背後有3個人仔‥
是3中1仔.是男生來的呢.
10分的串喔.10分想扁他們.
之後便搭車回家了‥