2008-02-03 00:17:39芽 ┬ _ ┬

K歌情人

我超愛這首歌的


I’ve been living with a shadow overhead
我終日生活在陰影中

I’ve been sleeping with a cloud above my bed
就連睡在床上;烏雲也是緊跟不放

I’ve been lonely for so long
我已經孤單寂寞了好久

Trapped in the past, I just can’t seem to move on
不斷漫遊在過去,卻一直沒有機會向前行


I’ve been hiding all my hopes and dreams away
我把所有的希望及夢想藏匿

Just in case I ever need em again someday
只是為了今後我還有機會需要它們

I’ve been setting aside time
我努力爭取時間