2005-09-11 01:01:56寶寶

意料之.............外???

出乎意料之外,我正打算唸緊點琑掂佢自己簽名入老人院
點知我媽同我細佬尋日去睇佢既時候,佢話肯入去
今日仲自己提出話想見我堂家姐及我叔,相量有關事宜

嘩.............出乎我同我媽所料~希望佢唔會突然又反悔吧~

我媽以前一直都係度唸,我老豆入左老人院就好了~一黎屋企清靜好多,少好多爭執,可以安安靜靜; 二黎對我爸同我細佬既情緒同我爸既病黎講,都係好事,有人照顧佢...........到我爸真係要入去老人院了,反而又有其他問題出現........我媽好頭痛,亦知佢唔係太開心~江山易改,原來每個人既性格都好難去改~可能我媽前世真係欠左厘2個男人卦~希望佢下世唔好再見了,我想我媽下世可以開開心心,仲有下世都想做番佢個女,嘿嘿嘿~

死啦,今日食錯咩呢
個胃好痛呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~