2013-10-09 17:08:44

我們都傻

2013年10月9日

今日同丫俊傾電話講到我地之間既問題

我錯了.....

其實我一早就知道  明明知道前面係牆,都仲要撞埋去

我覺得我應該停止....

又黎啦~_~

要理智?定係任性?

愛情係我呢世人最唔識應付既嘢

我知道我應該要走....

但我真的逃得了?

時間......可以淡忘?

我最近覺得我很幸福

可能因為有好多人幫我

令我有被疼愛的感覺

終於有自己既家

有自己既空間

有CARBE陪我

我應該知足  唔可以再貪心,貪戀...

唔可以.........

呢句嘢我不停咁同自己講

但係我聽到佢傷心難過既時候

我比誰都痛....比誰都難過.....

我係咪應該當咩都冇發生過

繼續同佢一齊?

定係將佢變成回憶?

我應該點做好....

隨心而行?還是理智而行?