2013-04-28 05:26:46

踮起腳尖愛

  4月26號

今日收工落咗同FANNY一齊去咗食壽司

係返工前我已經SEND咗WECHAT比ASA

同佢講想同佢做返朋友

雖然我唔知我有冇決定錯

但係我知道咁樣對佢公平D

因為我知道佢鍾意既並不是完整的我

我知道我並沒有勇氣去跟他說明我的一切一切

而且我也不知道接受丫邦是否錯

當我返工個陣ASA問我

點解咁突然

我就回他說:我根本冇唸過拍拖,其實我有好多野你係唔了解

後來他就簡單咁回了

我就以為我就咁就解決咗問題

但估唔到佢係我同FANNY係公園吹緊水個陣打黎

當時已經3點幾就黎4點

我冇唸過..........真係冇唸過要傷害佢

佢話佢係搵結婚對象既時候

我只記得林本智這個人............

一個............

我只可以同ASA講我冇唸過結婚

我唔打算結婚

我唔想浪費你時間

我雖然曾經想同佢講以前既事

但係我真係講唔出口

我聽到佢係電話度抽泣

我真係冇唸過我對佢既傷害有咁大

定係好似FANNY同丫邦講既一樣

佢只係扮嘢

我真係唔知,亦唔識去分

我只知道我心好酸

我唔想去傷害佢

但係我始終都係傷害咗佢

無心傷害

卻令我很內疚

其實細五年同細七年有咩分別?

一個人思想成熟和不成熟

跟年紀其實沒什麼關係

同小FANFAN傾到天光

之後過咗丫邦度

我只係知道我想搵個人傾下

平衡一下我那種心悸的情緒

只是我發現我沒有在丫邦身上得到讓我平衡的感覺

我真的喜歡他?

他只是一直用ASA來酸我

令我想起對ASA的內疚.......

心裡感覺好難過...........

今天突然要去長沙灣返大排檔個陣

我唸緊佢下場會唔會走元洲街吧東

結果還是要返入屯門

我今日同IVY講我暫時唔想返元洲街吧東

只不過講咗唔返就唔會唸?

面對丫邦感覺他還是不會在別人面前承認我們兩的關係吧

也許他只是用來趕走細七年的借口罷了

用ASA的一句話

男人說的話都信不過。。。。。。。。

其實自己一直都知,但自然地依然呆呆的相信

也許我清醒之後 就會自動的離開這兩個都不屬於我的人。。