2013-04-05 06:53:46

等你的季節

  3月31日

     今日我終於鼓起勇氣去趙小MAY個丫姨度搵返阿BE個位黎拜祭

去到嶺南大學再坐的士上去,由虎地上村搵到去水塘盡頭,再搵返去虎地上村

終於比我搵到,原來係下面,一直都走過龍,拜祭的時候我見到佢丫姨個2隻狗不停咁吠我

但係因為落雨,我只好等阿BE D香燒哂先走,我亦知道有人會出黎

因為佢地足足吠左成柱香既時間=.=""真係長氣

終於有位伯伯出左黎,我就同佢講我黎拜丫BE

之後話佢知燒完柱香我就走

佢亦冇講D咩就好好好咁走左

係佢走左之後....

我終於喊左出黎,可能壓抑太久

整個人就像失控似的

那一刻我知道,我真的很難過

很想很想念阿BE

好想佢係我身邊陪我

可惜阿BE唔會返黎,我亦很清楚明白呢一點

所以我才會那麼難過

4月1日

   今日一起身就去左嘉仔屋企打麻雀,玩的很開心

但係坐到條腰瘀左,後尾去左丫邦屋企

結果借左佢個膊頭黎喊,其實佢個刻應該O左

因為佢應該冇唸過我會無啦啦係度喊=.="""

但係佢一直問我做咩,我都答唔到佢

剩係識擰頭,後來我就同佢講一個人撐得耐好辛苦~

佢就話隨時都可以借個膊頭比我~^^~

我就跟他說謝謝~因為應該會再用得到XD