2009-07-20 17:52:34catherine

10/7/09 Last day with KAT

今日係同阿KAT最後一日返工
因為下星期一就係last day

今日返p,返工冇幾耐,almen 話我地知
班社工對我地整既學員食飯名單有d 質疑
但好奇怪係,點解推行左咁多日
到而家先有問題呢
咁阿kat 聽到都好嬲
於是我地幾個就入左社工房一齊講
講真我地都想佢地知道
唔係佢地大哂ga
大家都係管理同工
大家都應該尊重下nor
講完一大輪,真係舒服左好多

之後一直都好順利
點知去到九點幾左右
當我同阿kat 傾緊計既時候
突然出垷左一隻大蟑螂
我地當然即刻出房
d 同事見到我地咁,都問咩事
佢地仲幫我地對付佢添
估唔到成個單位,得我地兩個係驚ga 咋
以後阿kat走左
我地唔知點算la