2004-10-05 20:12:00.﹏.☆..阿瀨..★

.﹏.☆..排球記

終於都有機會再次接觸排球這種運動了!
自從因為選擇返麥記而放棄了排球,
一直都覺得有點兒遺憾……
哈哈,不過我在IVE參加了排球興趣班,
雖然不是什麼校隊,但已經覺得好滿足!!
今天我在等上興趣班時,
就同阿健、KeNnY、細佬mIkE、肥仔+kErRy一齊打籃球,
kErRy還挑法打,勁攪笑囉!!
之後終於給我等到,三點開始啦!
開始的時候都打得差差,
但後來就好番好多啦!
我又識了些排球癡:阿威、天明、AnDy、kaRwAn、PaPa,
有很多勁人,我都要努力加油呀!!
等我明天帶排波番學校玩,
我的排球生涯又開始啦!