2004-08-27 20:05:05hung

27/8/04 5 番學~

今日點4起身之後返學...呀澄10點先醒
因為琴日太累啦....
我都想繼續訓.....
哈哈
落雨番學好過被太陽曬番學a
番到學校啦
見到聲仔同堅哥...
都n年冇見囉.......
上到教員室,
點知miss 唔係學校wo
呀澄又係圖書館...
落番去1樓...miss就出現左.....
好彩..
仲以為佢唔番~
原來d同學冇同我講今日係唔使番....@@
咁咪去左art room 做囉....
一個人係咁大個室...
靜英英...= =
搞到人家想訓tim呀!
做呀做...
不咁就做左一半啦.......
都好耐啦...咁見悶悶地...
就上左去搵呀澄....不過搵唔到佢呢
算...無奈咁落番去@@
繼續做....
ya~!!miss幫下我呀~教下我點樣做...
mabe見到我就黎想訓.....
haha^^""
之後呀澄落左黎..手上拎住一袋東東
原來是包包
真好a...仲記得我未食lunch....
之後拾番d野去原位....
呀澄同miss 傾左陣job科的事之後我地走回家....
回家之前去左m記食野....
都4點幾ga啦
之後去左澄到....
唉......><
算.........^^
好好笑的係....我係澄到開左icq....
有位同學仔add我,問我做左hw未
之後呀澄一直答佢lu....
hoho...