2004-08-26 22:52:56hung

大渾camp 第2日!!!~~!!

第2日啦~好快呀~今日我地遲左醒呀!好彩英英過黎換衫咋.如果唔係,我地仲訓緊ga~真搞野a.我地知道後,好快咁梳洗啦~咁我地立即落佢啦~頭髮都未梳ar!去到籃球隊做早操啦~早餐完左,就玩今日分站game啦~~好a~玩完呢個~仲有ga…..
除左小惠姐,我地個個都濕晒~樂極忘形!正~之後食埋lunch..就番jpc~
係ga車到訓……………..
去到之後,檢討會啦~~~~最enjoy就係呢項~哈哈!
這類型的camp俾左我的係經驗增加左,咩經驗呢~說話技巧學了些少~點樣令到佢地注意我聽我講野啦~好似叫佢地訓覺咁樣~同佢地玩下…玩完就要訓啦啵~
所以,做到你想做ge野,就會有一樣野,係其他方面上拿唔到~就係信心高左…滿足感多了!so,辛苦換取開心,信心,滿足感for camp.good!