2004-08-26 17:58:15hung

25/8/04 3 camp第1日

終於番到黎家啦~咁等我簡單咁講下d 事情發生啦~

25號第一天~~
9點鍾到jpc集合a...
我仲有dd唔係好明,
咁就襯有時間就問下信sir啦~
我地一齊傾下計..
咁就見到d小朋友黎到啦~~
個時先至9點半~咁快ge~~
真好a~~唔會late la~
開場白就是我啦...光陰似箭
可以正式開始~
咁我就講野啦~講下講下就講完啦~哈哈!好玩!
game 就開始呢!
室內活動有8個game....
都好勁ga~搞到我地!
lunch之後,上車~
到左大潭啦~個到ge工作人員講解規則時,
我地就set場,準備第1個集體game~
熱a熱a熱a~
仲有好多bee @@""
因為有一棵樹有1個好大的bee 家~><
佢地好勁......咁大個.......= =
繼續玩game~哈!玩競技時,有1 組少咁個人~咁我就落組玩左2個game~
玩2人3足..玩到我腳痛~
算啦~!
6點就食飯啦~真係早a~
夜晚就....
當然玩啦!
夜晚先好笑......我地有1間完善的4人房~哈~正~
之後係完晒all game~
係地下...all 義工們齊齊係地下石梯到食杯面~唱歌!
之後番上去啦~!過左一陣就去左小惠姐的房玩下~
玩到佢地休息啦~我地同埋思敏番番房~
我同kayi傻左啦~.....玩玩下~笑唔停口...
唉...簡直係crazy girl a
個到一睇有2張床...細心d睇盲有4張ga啦~
kayi係下面張床推左出黎我地個邊~
我地就係上面碌落黎下面~碌呀碌~(上面至下面唔係好高,唔使怕!)
開心~玩到2,3點..呀澄同思敏就訓左
我同kayi 訓係到傾計....
搞笑...
之後,我都訓著左......