2004-08-26 17:19:23hung

入camp前一天的

天日就入camp啦.
今次角色又唔同左啦~
做後勤支援a~好重要ga~!
等另一班新人,
做下我地上次去camp的角色啦~
我地做左呀sir,miss上次camp的角色呢~
我地3個人,無一不可~
我睇張程序表,睇番我要幾時要講野,做d咩野,想完
便要組織一下點樣去講~
信sir要俾左1 個idea我地.
就係番房對住wall 講~
but~我想到一個更加好的way~
就係找朋友幫幫,
於是搵左呀澄啦~
同係係到練下講野~
我之前組織過,
講下出黎,睇下呀澄明唔明~
點知...我係澄a哥間房到,
都聽到廳好鬼熱鬧~
搞到人家想知發生咩事= =
哈哈~~最大聲係劉邦~!成日都聽到~
呀澄同我講,佢收到的手信係袋鼠公仔一隻.
澄講到個公仔好型a~@.@+
好想睇下係點ge樣....
哈哈~