2010-05-15 20:27:04小杏子

母親節

今年同媽媽卞早一星期慶祝了母親節,

錡錡今年第一年上學,親手整了一份禮物給我,

需然不是名貴的禮物,但收到的時候是很開心的,

之後我地一家三口早了一天慶祝母親節,

想到元朗食西餐,一心想應該沒有人以西餐慶祝,

但去到兩間想食的餐廳一早FULL BOOKING,

好在另一間有位,都幾有水準。

正日我地去了黃金海岸行下,

吸收一下大自然的空氣,好舒服,不過好熱,逗留了一小時就要走啦,

晚上我地到石崗BBQ同打邊爐,好熱鬧呀。

部落格專用相簿






部落格專用相簿






部落格專用相簿




我要回應(本篇僅限會員/好友回應,請先登入)