2010-04-21 19:51:00小杏子

復活節假期之青青世界

趁著復活節假期到外面走走,

去得不遠,我們一行六人早上出發到深圳灣口岸,

哇哇哇...好多人過關呀,不過都好快說過到關啦,

由我地家出發到深圳灣口岸真的很快呀,只要二十分鐘車程,

出到關口我地坐舷士到海岸城,原來我最熟路呀,因為上過去1次看場地,

好快又到了,我們先去飲茶,之後坐的士到了青青世界,都是一個不錯的地方,

環境幾好呀,行行走走,個恐龍森林有意外的驚喜,

不過當日下大雨呀,逗留了個多小時就走啦,

跟住去了南山的書城,買了好多故事書呀,好抵!

最後我地去了海岸城的大飽口福食自助餐,

150元一個人呀有成600多種野食,超抵呀..........^^

部落格專用相簿






部落格專用相簿




我要回應(本篇僅限會員/好友回應,請先登入)