2005-09-16 23:58:15嘉敏

肉赤

今日一起身都見有d興興地
但係都返左工
對住d細路
成個身仲興多d tim
當我正想離開灣仔機地之際
有個學生(平時十問九唔應)
見到我笠晒d野要走
就好緊張咁問我
"Miss,你去邊呀?"
開頭我聽唔清楚
再聽多次知道自已冇聽錯
都唔知點答佢好
於是就順口答佢
"去第二度lor"
對於一個一年級的學生
應該唔會再質疑我比佢的答案
但係個陣我的確有少少感動

去到紅磡己經唔選擇逛商場gar la
因為驚一冷一熱仲會中招
所以係外面慢慢咁行番去centre
但係點知係紅磡對功課越對就越興
己經冇咁多鬧人gar la...
但係仲係咁興
仲周身骨痛
終於放左工要比錢醫生駛
只係流行性感冒jei
開左d唔知係咩..又勁難飲的藥水
仲要拎左我幾舊水...
非常肉赤.....
聽日冇諗住返工
因為攞左病假紙(幾舊水一張紙)...
仲唔蛇下咩