2005-04-03 21:54:22我愛你*CarM aN

黑我憎的人是你

或者你唔會黎,
你唔黎重好!
唔使等我眼‘yuen’~

講真,
你好賤格~
或者只係我既想法~
不過我今日都要講清楚我對你有咩講。。。
我專登黎呢度都係為左講你,
你或多或小都記得多謝我啊~

其實你係咪好嫉妒我啊?
嘜你冇frd咩?
啊!我知啦,
你唔係冇frd,
不過你只係成世都搵唔到好frd姐~
唔係都唔使搶走我果d frd啦!
仲要我同佢講既秘密話哂比你聽wo,
你真係著數啦!
不過,你知黎都冇用~
果d秘密幫唔到你d咩,
最起碼係唔會比到frd你囉!haha

原來你做咁多野,
都係想上位姐~
好似我咁受歡迎&多frd啊~
其實你都得嫁,
不過你唔識針嗎!
講真,你f.1果時都上過位啦~
‘emily yehyehyeh’啊嗎!
佢地f.1果時玩得多chicken man之後,
咪變左玩你個名囉,唔係咩?
但係你記唔記得,
點解佢地咁多人唔搵,
係要搵你啊?

因為:
   ~果時你開始同我玩!
而且仲要排斥annie tim!




你好賤格啊!!!!!!!!!!!!!