2006-05-08 22:51:24安全地帶的主人

8/5/2006

這一天,考完最後一科
代表我係樹仁生活終於結束
內心真係捨不得
但人始終要長大
現代這一刻開始,直至以後
都只能透過記憶來回顧這四年
想了四年,要著畢業袍既日子都終於來
雖然這個只是honour dip
但對我來說同學位沒有分別
是我第一個學位,今後
可能不斷有好多學位、文憑在以後出現
只因讀書給予我太大滿足感
不但學懂很多東西,而且還好enjoy
不知將來是如何,只知道這段路一直要我自已去觸摸~

打這段日記是晚上10點47分,聽著玉置浩二"melody"
一邊回想這四年內所發生的事、一切一切
最開心認識到巴利、熊貓、music同埋滔哥
仲有華哥,雖然同佢好似唔係咁熟
但從他身上學到同領悟到做人做事既道理
這四年除書本外,能夠學到這些東西
比讀一個degeed更加超值~
不知十年後既今日,我地大家會係點........................