2006-01-16 19:06:44CarCar

15/1 我們分手了 (下)

對不起!我今次真的放棄了!我覺得咁樣對大家都好,我地2個性格根本都唔同,大家咁落去都只係會唔開心!大家都無錯!只係大家接受唔到對方某d性格而已!我地曾經開心過,我永遠都會記住我地曾經開心o既片段,由我地點樣相識,做朋友,那偶然o既機會下我地可以一齊,每一個我地去過o既地方,每一套一齊睇過o既戲,你送俾我o既每一份禮物,我地每一張好溫馨o既照片,都會係一個回憶..雖然我地o係埋一齊一年都唔夠,但我地經歷過好多開心同唔開心的事! 一齊過每一個節日,除左新年同埋我最渴望o既情人節!

雖然我地最終都分開了,但我呢一生一世都會記得我地快樂o既日子! o係我腦海入面,只會有我地開心o既每一個時刻! 希望你以後都會快樂! 無左我,就唔會再嗌交,亦都會少左好多唔好開心! 希望你會開開心心啦,俾心機做野,好多機會過左就無架啦! 要珍惜你的工作,你的親人,你身邊對你好的人!

短期內,我地都不會聯絡和見面! 因為我怕...怕想起以前快樂的日子又不捨得! 但有時候,人總要堅強起黎,好多野係唔可以勉強! 我唔想再傷害大家! 既然大家一齊唔開心,可能分開左會好d!~~ 我仍然都會當你係我好朋友,不過我地要相隔一段時間先再見了! 希望大家感覺淡左o既時候再見面,我地會更珍惜對方!

謝謝你愛過我! Kevin..I miss you! Take Care...

記得

你的生命中有過我

記得


你的世界裡我來過