2006-07-20 04:20:41糖糖子

好很熱

香港既天氣, 真係唔係人住既地方, 熱到痴線. 企幾粒鐘我唸一定中暑啦...

之前果幾日去左四川, 覺得自己真係好勁, 30度可以食d 勁spicy既四川菜, 仲有衛生咁差都仲頂到, 四川真係幾勁, 好多地方都好令. 如果唔熱同埋冇蚊, 仲有個私人次所, 你話幾好.

之前有個朋友, 小事化大, 搞到人人都知, 好煩. 我都唸住一不做2不休, 痛痛快快鬧佢一場, 之後要絕交都冇所謂. 既然有d野係聽唔入耳, 再做朋友都冇意思. 其實聽唔入耳唔緊要, 咪亂發脾氣. 我歉朋友好少發脾氣, 因為大家都係平等, 冇人要受邊個既氣. 唔岩聽都唔洗咁. 如果我既說話刺激到佢, 的起心肝, 都仲好, 怕只怕基本上係冇用...而我都冇眼睇...wakaak, 或者最重要既原因, 係我唔覺得佢好當我係朋友...同埋我睇唔過眼佢蝦佢口中所謂既好姊妹囉. 可能其他人覺得我唔需要做到咁, 但我點都計過, 至少, 冇左呢個朋友, 我係冇影響既.

見到以前男朋寫既日記, 其實我已經當佢係一個過去式好耐, 所謂既特別, 係一種親切感而已, 當中已經沒有什麼男女感情. 感情在我世界好殘酷的, 一旦放低了, 基本上是沒可能回頭. 不過我知道他心裡依然有一個夢. 上次你約我看戲, 我也輕輕推掉了, 抱歉,...讓你失望. 因為我們不可能回到像以前一樣.

說到另一個紅顏, 他所做的決定其實也不難理解, 以我對他的認識, 很早以前, 他已經有這樣的抱負, 只是他現在將之實行, 加油吧=)

我有個在英國的好妹妹失戀了, 我聽她說, 哭了好多天, 我好心痛. 因為我第一年來英國的時候, 已經認識她和她的男朋友了. 想不到他們捱不過分開兩地的這一年. 心痛傷心的滋味我也試過, 也是過來人, 我只是希望她的時間可以過快一點, 因為時間可以沖淡一齊.

其實我發現了, 我沒以前那麼強求你來不來我家. 反正你根本都不喜歡到別人家, 你只喜歡自己的房. 每次叫你來好像好委屈你一樣. 基本上我都睇化左. 頻撲既都係我嫁啦....我走來走去唔辛苦既, 黎到你又自己去打機, 唔係唔比你打, 但可以一齊打卦? 你自己有得玩就咩都唔理. 仲有呀, 成日都要留係屋企食飯, 同你舅父去完3日四川, 再陪你留係你阿婆度, 只係叫你呢個星期日陪我同屋企食個飯, 都好似好辛苦你咁. 之後阿哥生日, 佢想見下你, 叫埋你, 你就話, 下, 又出去呀? 有陣時真係覺得你好自私, 我陪你5日, 你陪我2日, 仲要覺得好可憐. 我知你想留係屋企, 所以我一個人夜晚拎好多野返屋企, 我都由佢, 都冇迫你送我啦. 不過都好既, 我終於可以返到自己屋企, 做返自己野, 日日都係你度, 我根本咩都做唔到. 琴晚返到屋企真係好舒服, 終於可以休息0 0可以好free咁著住少布既3周屋走, 得隻狗同埋我...夜晚有阿媽一齊睇joey, 幾好. 其實你唔唸下我感受, 我都唔會再就你. anyway, 好累, 去訓.