2006-06-14 08:20:01糖糖子

我討厭你

連個日記都要同我作對, 好唔開心, 打完一大輪野, 唔小心del左. 都冇心情打. 返到黎香港, 我只係覺得你只顧自己家事, 我d野又唔理, 答應過我既野又冇件事, 我嬲你又好似係我錯咁, 真係好心淡. 如果你對我家人好似我對你家人咁上心就好. 不過我知無可能. 就你, 已經就得好緊要. 連我老豆生日我都幫你吹水話d戲飛係你買, 我都唔敢講話你根本冇心想同我老豆食餐飯. 星期6已經唔洗去舅父度食飯, 本來我真係好想開口叫你陪我出去同老豆食飯, 不過我見你阿媽煮左湯就冇出聲, 而你, 亦都咩都人情世故都唔識做. 返到黎香港第2日就話去你屋企食飯啦, 你都冇咁既自覺, 仲要有一日話, 你已經好多日冇係屋企食飯. 我呸. 你陪屋企人出街食都叫冇係屋企食. 仲有, 上次我黎到, 你係度打機你已經認錯而且話下次我黎會陪我唔打機, 不過琴日為止又係反口. 一食完飯就打機. 我話明知我都冇得玩, 就唔好打啦. 打少日. 你仲同我講, 不如比我打, 你唔打. 我唔知仲咩一定要打機囉. 屋企都有好多野做嫁. 你話陪屋企人, 但自己係房打機. 你老豆一個又要哂衫, d碗又冇人洗, d文件落口供既info又未搞好, 仲問我仲咩係出面連大結局都冇睇. 都唔知你係佢地個仔定係我係佢地個女. 做野唔緊要, 至少你比我見到你對我尊重同埋愛鍚, 咩都抵哂啦. 你有咩? 又話食完飯一齊去行下, 之後就話你一個人落街買野好快姐, 到最後咩都冇做. 屋企野你唔理, 答應過我既野冇做, 我見到你真係火都黎埋. 你仲好意思話我好唔彩你? 而家係香港咁多野要搞, 你卻掛住打機, 係英國仲打唔夠咩. 我鬧你都嫌口臭, 慳返啖氣暖肚好過.

你嬲由你嬲, 就係你對我既態度=)開心死.