2005-03-11 10:37:53小甜

星期四

琴日好攪笑,
事緣阿仁教我斷左call centre張單,
然後0係公司再買,
即係話斷左佢媽媽張單,
然後幫佢買單,
哈哈,比may姐狂話我~~
我會有commission添呀:D

放左工去左fanny到睇衫,
我都係買左件衫,
第一次”look”我張moncchichi呀:0
同佢買衫真係好抵呀~~*
同佢傾左一陣,
佢竟然”決定左”六月去英國讀書,
突然到佢丫~
呢個世界真係好奇怪,我從來未唸過要離開HK,

佢又問左我好多拍拖既野,
講左好多佢對我既感覺,對天順既感覺,
對我地既感覺,
佢覺得我地好好,天順對我好好,好就我(其實都唔算好就姐:P)
其實佢都係見過天順一次,
但佢可以有咁既感覺,其實都係睇外表姐,
不過其實我都真係聽過好多人咁同我講,
但好似講到我對佢唔好咁:|
我對佢都好好嫁:)
傻佬對我好好好,
我對傻佬好好,
差一個”好”姐:D

傾下傾下,耐左添,
天順等緊我,
同佢去左仙跡岩飲野,
之後就去左佢到吃飯,
本來大家都好想唱k嫁,
但又好似幾累咁,
第日再唱啦~~
佢最近好似勁想買電話咁,買囉,財散人安落~