2007-04-20 12:40:26小盈

Finally

其實之前佢地兩個已經黎過我地學校幾次,一直都拍緊,但我一直都撞唔到佢地,今朝上網球時仲同d學妹s討論緊好似好冇緣咁...

之後再上堂前去左一間好慢的早餐店買早餐,所以打左上堂鐘都仲未買完,當行到去某一個路口的時候,咦,前面有人拍野喎,咦,o個個咁似林依晨o既,莫非...但我見唔到鄭元暢喎...

行到入課室,我同學話原來鄭元暢都有黎,Oh no,點解我見唔到架,我明明只係見到林依晨...

之後十一點一落堂,就俾個同學拉左去睇佢地拍戲...
10分鐘的Break 過得好快,係依依不捨的情況之下,我就拉返我同學去上堂了...

但跟住O個成節課都冇聽過書
XDDDDDDDDDDDDD
le張相係因為有隻狗係我前面,佢2個一齊望過黎...
好開心好開心好開心
好靚仔好靚仔好靚仔