2006-05-24 11:55:23小盈

News

這是2006年5月24日 上午11點幾

e+... 其實是工讀緊... 但太得閒了...
所以無聊係ie 度周圍禁..
禁左去學妹個新聞台...
忽然諗起, 原來我都有個新聞台...
於是, 想來打幾句野... :p

學妹, 是大一的澳門學妹...
睇佢個新聞台... 我覺得... 好有大一的感覺...
咩感覺? 我覺得, 係好新鮮的感覺...

唔經唔覺, 咁又一年了...
就快就大三了... 唉... 老了...
原來我下下星期就開始考試...
但我自從期中考後, 書都未打開過... orz...

但要忙的野仲未忙完...
當忙完之後...
只會係更忙...

忙呀忙... 要忙到幾時?
幾時先可以休息下?

le 個5月... 無錯係過得好快...
但唔知點解, 過得咁快, 但d 錢會完得更快...
先幾日睇返我d 提款單...
加一加佢...
嘩, 嚇死我...
le 個月絕對係我2年以黎, 用得最多錢的一個月...
5月之前我成日話都唔知夠唔夠錢捱到7月尾...
但5月之前我都係隨口講下...
但係le 幾日, 當我諗起le 句野的時候...
我開始認真了...
我真係要認認真真禁禁部計數機...
諗清諗楚... 唉...
5月... 一個港澳會送舊已經吃左我隻車...
最弊, 5月不止一個送舊...
救命...
x_x

好, 係咁先la...
我放工了...
XD