2008-07-08 13:09:05銀河

creep

Creep
怪物








When you were here before
Couldn’t look you in the eyes
You’re just like an angel
Your skin makes me cry
You float like a feather
In a beautiful world
And I wish I was special
You’re so fucking special
But I’m a creep, I’m a weirdo
What the hell am I doing here?
I don’t belong here

當妳在我面前
我無法直視妳的眼神
妳就像是天使一般
妳的面貌使我哭泣
妳如同羽毛一般輕柔浮動
在這美麗的世界
而我希望我是特別的
妳是如此驚人的特別
但我是個怪物,我是個怪胎
我它媽的在這裡幹什麼?
我不屬於這裡

I don’t care if it hurts
I want to have control
I want a perfect body
I want a perfect soul
I want you to notice
When I’m not around

我不在乎承受傷痛
我希望能夠自己掌控
我想得到完美的軀體
我想得到完美的靈魂
我希望引起妳的注意
當我不在妳身邊

You’re so fucking special
I wish I was special
But I’m a creep, I’m a weirdo
What the hell am I doing here?
I don’t belong here

妳是如此驚人的特別
我希望我能夠特別
但我是個怪物,我是個怪胎
我它媽的在這裡幹什麼?
我不屬於這裡

She’s running out again
She’s running out
She’s run run run running out
Whatever makes you happy
Whatever you want

她又再度逃開了
她逃開了
她逃、逃、逃、逃開
究竟什麼使你快樂
究竟什麼是你所欲

You’re so fucking special
I wish I was special
But I’m a creep, I’m a weirdo
What the hell am I doing here?
I don’t belong here
I don’t belong here

妳是如此驚人的特別
我希望我能夠特別
但我是個怪物,我是個怪胎
我它媽的在這裡幹什麼?
我不屬於這裡
我不屬於這裡