2005-07-03 01:45:45婕安

7月02日 〝旅遊隨筆〞


日期:7月02日
天氣:情
星期:六

   昨天…我一整晚沒睡!直到今天ㄉ晚上2點多!!其實非常ㄉ期待~今天跟鼻鼻ㄉ見面我也很期待!!今天ㄉ到來…早上10鼻鼻真ㄉ打電話叫我起床…我也乖乖聽話調鬧鐘…早上起來!洗完澡!!期待著要和鼻一起出企…也期待今天ㄉ行程…我洗完澡!!我就企搭車車到鼻鼻家‥到鼻鼻家時!!鼻鼻在睡覺…我也不打算叫她起床!!西西…後來鼻ㄉ媽媽跟我聊一下天 … 就跑企叫鼻鼻哩 ...鼻鼻叫我進企她ㄉ房間 .. 哈 我咩開始完起哩阿給!!也不自覺時間已經1點多哩 .. 等鼻鼻換好衣服.. 我咩就出門哩唷!!…企街上 .. 坐車車我咩到ㄌ廟口‥就先企吃東西 !!出完.. 我咩就先企逛逛..結果等哥哥跟她女朋友抗完電影..我咩會合!!哇~~~抗到大嫂哩!!好口愛ㄋㄟ..不過真不知要做啥!!就各自先分開哩唷!!我跟鼻鼻就企夾娃娃!!夾重一隻米老鼠!!口愛ㄋㄟ..不過呀!!思裴喜歡…就先給她哩唷..迷關西鼻鼻給我ㄉ東西太多哩‥!後來 ..我咩就逛押逛 .. 最後企買麥當勞!!回家吃 .. 在車上 我咩就完著米老鼠..聊聊天!!鼻一值吃薯條..ㄏㄏ……到家哩!~我咩就到房間裡吹吹冷氣吃東西…玩玩電腦..結果因為太累ㄌ!!不小心睡著哩!!睡哩2勾多小時!!哇!!我ㄉ睡樣一定很醜 可惡!!被鼻抗到哩 !!害羞 .. 哈哈 !!~~ 之後鼻滴哥哥回來哩!!~~還有她滴女朋友~~!!哇!!~~超尷尬ㄉ!!買嘎……不過!!沒關西!!我咩就到客廳企抗電視!!抗ㄌ一會!!鼻就企洗澡 我就小睡衣下 !!之後我就回家哩唷@@!!買嘎滴!!就降子過ㄌ一天!!明天 !!縮好要企荷蘭城!!可能企不成哩ㄅ..哇哇哇~~~~ 因為姐姐明天下午要帶我咩企外木山烤肉哇!!可惜降子ㄉ一天又沒哩!~哀~....哇我ㄉ星期天!!不見哩 我要拉 買嘎滴~~!!好哩 先到這 !! 咕掰………………………………