2006-07-05 14:33:41。chocobaby`ゴ

再晤出街’我會死嘎

今日鎮係超級無聊
因爲尋日僦打聽好今日班主任晤番黎
加丄課表果幾行字—— 英文 英文 語文 數學 數學
令我當堂嚇左一跳`
以我勤勞嘎性格 ,尋日丅午僦將一切逃課嘎計劃準備好曬
難得同學們都好響應
今日八點我地僦按照原定嘎計劃
去左廣州酒家飲茶`
本身僦係諗住逃兩節英文課
點知坐落左個個都晤想行開,乾脆晤鬼番
出乎意料嘎係囿個特別嘉賓 `甘樹賢都黎左
本身同距晤多熟
但傾傾丅先覺得條友超搞野
今日聼距講述多次通水俾人抓到嘎經歷
笑到我肚都痛

飲完茶去左d旅行社睇放假嘎去邊度玩
好興奮亞
旦媽咪叫我去西藏玩。
不過今日andy 亞龍同甘樹賢講到好似一去就會死甘`
搞到我晤係好敢去

中午梁紀叫我番去打麻雀
番到屋企`只 撈姐 先話晤打
好無聊亞
各位同胞快d約我出街喇`
囿人僦黎發毛喇’




pic; 碟燒賣丄左都冇10秒僦俾朲食曬喇
都晤知距放個爐係度為咩?
pic:硪冂andy斗影