2008-10-09 20:20:29小蝶 *

Nothings gonna change my love for you


阿珠今天生日唷 *

哈哈 ~ 她在我手上寫的。 

 

 

這首歌 ..

聽說他也喜歡唷 *

> / / < 呵ˇ

是首老歌`

 

如果我必須沒有你而活下去

If I had to live my life without you near me

 日子將會是一片空白
The days would all be empty

夜晚將顯得漫長
The nights would seem so long

有了你,我清楚的看見永恆
And with you I see forever oh so clearly

從前我也曾談戀愛
I might have been in love before

但不曾感覺這麼強烈
But it never felt this strong

我倆的夢未央,且我們都明白
Our dreams are young and we both know

它們將帶我倆到心嚮往的地方
They'll take us where we want to go

擁抱我,觸摸我
Hold me now, touch me now

 我不想沒有你而活下去
I don't want to live without you

 

 

對你的愛永遠不變
*Nothing's gonna change my love for you

現在,你應該明白我有多麼愛你
You ought to know by now how much I love you

 有一件事你可以確定
One thing you can be sure of

我絕不要求你更多的愛
I'll never ask for more than your love

對你的愛永遠不變
Nothing's gonna change my love for you

如今,你應該明白我有多麼愛你
You ought to know by now how much I love you

你改變了我的一生
You'll only change my whole life through

對你的愛永不渝
Nothing's gonna change my love for you

 

如果前方的路不好走
If the road ahead is not so easy

愛將為我們指引一條出路
Our love will lead a way for us

像一顆導航的星
Like a guiding star

若你需要我,我就在你身旁
I'll be there for you if you should need me

你不必改變什麼
You don't have to change a thing

我就是愛你現在的樣子
I love you just the way you are

跟我來,分享這個景致
So come with me and share the view

我將幫你也看見永恆
I'll help you see forever too

擁抱我,觸摸我
Hold me now, touch me now

我不想沒有你而活下去
I don't want to live without you

 

http://tw.youtube.com/watch?v=kybeq2dWBf8

MV *

 

 

上一篇:右 手 邊

下一篇:半 情 歌 *