2009-04-10 00:21:17樂富元老

感恩

其實我老細算對我很好了.

當我有問題解決不了,他會盡量幫我. (我明白唔應該煩佢太多的)

當我來不及做完的事,他容許我返工加班,之後再補假. (因公司之前一星期只可返四天工,扣四分一人工 )

當大家一齊減人工時,他又幫我極力爭取到一次性的special bonus...(雖然錢好緊要,但真係好開心有封信可以俾我留念,証明佢注意到我的努力~雖然佢一邊俾封信我一邊話我有很多地方要改...) 我之前聽說director曾罵過一個經理,懷疑有什麼值得加個員工的人工,而個經理唔識答...(唔知那個經理係係咪佢呢??)

又,當佢知道我沒做到佢要我做的野時,還問我要唔要弄個remote access right 俾我check 公司的email (等我放工後可以繼續做公司野...其實有很多同事都有這個right了,沒有的話會覺得很冇面子~)

 

總的而言,這老細已給了我很多機會發揮了.只是唔知我把握到幾多吧了.

又,我真的適合嗎?