2008-03-17 20:57:06樂富元老

值多少錢可以破壞我們的友誼?

各位,以下的說話我很想告訴給一個人知,雖然現在己聯絡不到她了...
當我借了錢給她”周轉”後,我覺得我已失去了她.
在這半年多的時間裡,我嘗試過聯絡她,關心她...
但可借,不論我間接的,直接的,以開玩笑式的方法”提起”這個問題,
她就立即潛水...
我真係很無奈也很失望!
無奈的係:
我懷疑妳究竟有否當過我係妳朋友定係似為我是一個易話為的笨蛋? (妳一個msg黎就叫我transfer d 錢去妳account,見都唔想見我)借完錢後電話又唔聽,msg又唔覆...問妳家人有冇事時,妳就什麼都不說///
失望的係:
我不是要求妳立即還錢(因為我還輸得起),但我覺得自己值得有一個交代吧?!
妳留在自己的童話世界裡不想走出來是沒有問題,但我想妳在工作上能接觸到咁多小朋友,做事帶點責任感是必須的!逃避是不能解決問題的...

不過也要多謝妳,
俾我一個機會認識到不同層次的人,也看清多點人性的弱點~
也許將來我要面對失落時,我會處理得好點的~
唔會再借錢俾朋友嚕.

-------------------------------------
x 小姐~
其實我真係覺得妳可以再有交帶d,做野有返d責任感.
老實說,我相信嗰二千幾蚊對妳我來說都不是負擔不起的數目(除非妳真係欠人好多貴利),但妳竟然欠了半年還拖了又拖. (而且完全冇理由...)

建議妳不如直接同我講妳冇能力還$;那讓我得個知字都好吖~
妳還是做學校工作的呢!
人是要大的,做個好榜樣給其他人看吧~
---------------------------------------