2005-02-15 13:54:58尚未設定

情人情之單身日記

yesterday 情人節, 我地六個最終有五個到齊, 係billy劉屋企打左陣ma雀, 打左陣機,之後就大伙兒去左樓下新美都食飯, 盛惠$32, 幾慳~~哈哈

同日我仲拎左支新結他去俾billy試, 佢話都唔錯, 今次我第一次插amp玩呢支野,,感覺真係良好呀!!!!!挀到我都想番個amp玩玩,,,,不過都係個句啦,,銀彈有限,,,遲d先算..有打算過學完grade 8 會轉去學blues或者jazz...不過都係要睇睇第時搵到幾多先可以考慮...慢慢啦^^, 或者專一d好~heheeh

咁之後見billy 的家人返黎, 咁就成班人去左causeway bay 飲野, 情人節咁就更係講番呢d野啦,,,哈哈, umumum...例如係某個situation 大家會唔會轉之類~~hehehe, 當然..身為料王的我見都係時候..就為大家發放一d 猛料, 咩料係度就唔講啦...大家yesterday 都知了. haha, 對我黎講都算係抒解左一點點心中迷團.^^, 另外我都同大家提及過下珍姐呢一個人, 真係唔錯架我覺得~haha, 作為琵琶高手ge佢當然有分架啦~~hehe, 不過都係後話後話~~~hahaahahaha

我地大家都估究竟billy 劉幾時又會再上岸呢? 呢個問題應該好快會知了~hehe