2005-02-13 00:54:58尚未設定

我愛發脾四

日子總要過, 開心地過, 唔開心地過, 好玩地過, 勁悶地過, 隨大家選擇, 選擇多的是....今日我揀......umum....平淡地過^_^

冇野做唯有睇vcd, 睇左"我愛發脾四", 由積尼高"信"做的, 睇佢都抵番..哈哈, 成套野講一個人自小俾人欺負...成日唔咁同人反抗,,,總之就係怕事個隻...咁有次係飛機上就因傷人被判接受30日精神治療,積尼高"信就係個治療師,,,,,咁當然治療完之後更係成個人唔同哂啦,,,just common story, 但個過程就更係搞笑啦(我覺得haha)...當中竟然有d 搞笑人客串下喎, 有朱利亞尼啦, 麥根來...哈哈

anyway, 算係唔錯啦...if hv chance, lets take a look~~

今日深深明白到...忙ge時間就想悠閒, 悠閒ge時候就想忙, summer 想winter, winter 就想summer,,,haha,..人就係咁了.

新聞看到患了硬皮症的一個女人好樂觀地生活下去, 使我更覺要珍惜時間, 勇敢面對生活...hey woman, god bless u ^0^