2005-02-09 19:54:58尚未設定

初一

今日大年初一, 諗番呢幾年都唔駛去拜年了, 因為屋企話怕煩..所以有得去旅行就去, 冇得去就番番係屋企. 對我黎講緊係好啦, 記得之前細細個, 要一早起身, 我舅父舅母個d 就會黎拜年...我阿媽又係咁唔停去煎糕..之後搞一輪...我地又要換衫去我阿嫲度..之後再搭的士入馬鞍山(我之前係住何文田的), 成日走黎走去你都咪話唔辛苦.

呢幾年舒服多了, 乜都唔駛做, 今朝起身食糕, 之後icq 左陣, 跟住練琴, ,,但發覺d時間都有點難過...好在有賀歲波睇, 中國對巴西, 睇完就寫緊呢篇野..哈哈

近排多左少少野諗...諗黎諗去都冇咩頭緒...anyway, 希望今日初一會係一個好開始

祝大家心想事成, 做乜都咁順利, 仲有開開心心身體健康啦~~哈哈