2003-11-04 19:07:38包包

11月4日...Tee Tee投票

琴晚MONICA都有打畀同我講SQN Tee既事,佢好好人呀,至從大口Lili同Snoopy Ma'am走左之後,Monica係第三個好好人既Officer...琴晚好感動呀,我地CADET終於有一個志同道合既officer同我地throw意見啦!~佢宜家好努力咁為SQN Tee計劃緊...仲畀左好多好好既意見,佢話我地件SQN Tee要做到ACC最Prefect最SHAPE果一件!! 又話會幫我地問SQN tee.可唔可以唔寫"Hong Kong Air Cadet Crops"呢個字...正啦!~如果冇就好啦!~我地著出街果時都唔使幫ACC賣廣告啦!~同埋佢話想"No.303 SQUADRON"變做"303 SQN."...仲正啦!~哈哈,著出街真係會冇人知我地係ACC家啦!~哈哈!
但係開心係有代價家,我星期4又要交功課啦!~我要從新整過D字,同埋要諗埋D鋪排!...所以呢, 星期三晚我要為SQN TEE博剎過啦!!!!
講下題外話,...我本身throw左3個idea出去,TINA叫OFFICER同埋NCOIC投票...估唔到...估唔到TSE SIR仲同我地一樣咁有童真...佢投左"新幹線"(相片)喎, 哈哈...查實我覺得呢個好惦家!勁Hello Kitty呀! 我都好想用呢個做TEE LOGO,但係丫, 有D人唔知會唔會咁冇童真家ma...我同monica講"不如整2件Tee囉,一件polo,一件T-shirt,咁番Meeting同出function未可以有唔同衫著囉..."佢都覺得呢個IDEA唔錯家,可惜!又係$$$$既問題...如果你話HONOURY可以出晒D衫既一半價你話幾好呢!~hehe!...咁我地可以用一件衫既價,買2件衫啦!~GOOD!buy one get one free!

今日好嬲呀!...個中史呀SIR唔記得要同我地補測,我地冇神神坐係到等佢,等左半個鐘,....嬲死啦!~最後仲係冇測到喎,...> 聽日又中文啦!~~唉...點好,...4課!