2005-04-19 01:57:56包包

hey!!!!!!!

哈哈, 唔知有幾多人仲會黎呢到睇呢?!
(如果你仲有黎睇,留個言話我知~哈哈哈)

呢一排呀,忙到嘔血咁濟...
有D癲癲地既感覺!

睇番呢到既DIARY...多數都係記上年發生既事....
咁快又一年啦~果時以為自己一定過唔到既關,原來,都唔係咁難過架姐!~
時間係一樣好利害既野, 有好多事都可以隨時間咁沖淡!

-----------------------------------------------------

無論事隔多年我也心跳 最後和你雖如我那所料
先挑引我的人愛得比我少 然後見面更少
讓我多謝你那幾秒 往後和每位也差些少

彷彿我的心 如不見了
然而懷念當日你我這段傻事 便知他 算了
(才能明白愛情比所想加倍震撼再苦都會笑)


好一句"再苦都會笑"...唉.....哈哈哈哈哈