2005-03-14 02:05:26包包

唔唔!!!!

我...宜家又有一種好想去旅行既感覺...
我係唔係又想逃避D咩呢?

我好想左去台灣一次呀...係自由行果隻...
我好想左同你地去多次...係玩到唔想玩果隻.......
好想呀...或者唔去台灣, 去其他地方都好呀!
終之就係好想同你地去多次旅行啦!

我仲聽得有個人承應同我一齊去歐遊架...
我只係同你一個講左咋,你仲記唔記得架??有冇唔記左呀???
唔記得我會好失望架, 直到宜家我仲會期待同你一齊去歐遊架...
如果唔係, 我會飛你同其他人去...哈哈

仲有呀, 我仲記得本來今年係有個人應承左同我一齊出國架!
最後都係甩左我呀你...T________T 其實我知道果時真係好失望架!不過,算啦...
我宜家要一個人面對果D我好怕既事呀,我真係好驚架,好想話你知架...
不過,我都要努力咁面對, 我唔可以輸畀人地架嘛!!!!!