2005-01-22 01:37:01包包

How Can I?

除左大意,重感情...係我另一大特質

我話過~如果LIU同YEUNG走國既時候,我包保我會喊到定唔到...
唔知點解呢,2005呢年,呢一句話說同我距離好似同我愈來愈近
好怕呢一日咁快黎

天下無不散之廷席...好似開始用得著我地既身上

我...我都可能有一日會離開你地...
可能...畀佢倆快,又可能畀佢倆慢,一切都係未知知數...

我宜家永遠都會係用2005 7月做一個"THE END"黎分配我既工作
坦白講...你地會問仲咩我仲係ACC入面生存?!...
咁係因為今年除左係YEUNG做NCOIC,我話過CE後我會幫手,另一個答案就係maybe今年會係我最後一年玩ACC,當我地冇人再玩ACC既時候,我深信,我都唔會再玩落去...
ACC係因為你地係到,先會有價值,無左你地,佢係我眼中已經如果一件「沒用的東西」!.....我宜家係咁諗....
因此,我一定會好珍惜今年既每一件事,可能已經係走到最後,可能...
好多可能......