2004-11-16 01:24:30包包

15 Nov...今日返學哈哈哈

15 Nov...今日返學哈哈哈

琴晚做功課做到成4點幾先訓, 所以搞到一朝早係到打扙
今日要返CAS到開會, 哇哇哇, 個師兄今日唔係到呀, 哈哈哈, 太好啦~我係有史以來flow得最多野既一次...
係LUNCH果時, 唔講唔知, 個Kenny退出啦~~ 唉, 以後冇話題講啦, 佢同呀LONG冇機會啦~~~~~~~~~~~~
我好失望呀~~~~哈哈哈哈

返到去025, 唉~ 好明顯我做左成晩既Model一D都唔得囉, 一罷出黎, 唉, 勁樣衰喎~完全冇面見人~~
之後係不甘心情況下,我即刻 跑左上去421到剪膠片做多左一個Model~ 呵呵呵, 估唔到呢一個靈機一觸, 個局勢果然唔同~~~~
連果2個好口臭既人都發自內心咁話「得」, 哇哈哈哈, 咁姐係岩到大家口味啦~~果下忽然間好有成功感~

左見埋朱麗沙~佢今次終於壇少左我啦~!!!!!!!!!! YEAHYEAHYEAH!!!!! 佢只係話左我一樣野→多D變化啦~
之後寫左句GOOD DEVELOPMENT係我既Flag Sheet到, GOOD~ 係壇主手上拎到個GOOD字, 內心上, 我都覺得好好架啦
上個Week畀佢壇到我一文不值, 百壇齋煮, 簡直就係想喊!~~~~

返到去, 我又係到同呀健耀下我既成功~~呵呵呵!~~~佢妒忌死我~卡卡卡卡卡, 鬼叫佢又畀朱麗沙band咩~

之後唔知仲咩, 今日我地同呀RYAN(←又名"壞人")搭上左, 哈哈哈
無啦啦係到叫我地去炮台山返教會, 哇~ 我地初時仲似為咩邪教tim ar, 笑死~
原來Ryan 係乖仔一名, 唔煙, 唔酒, 唔講粗口, 仲係一個好誠心既基督徒tim wor!←佢咁講自己~~~
之後, 我地係到考究佢仲咩會去到炮台山咁鬼遠到返教會....哇, 好有原因家...
事關, 他家在中環 [我地: 咩中環有住宅家咩?] ← 中環半山未有囉
.....哇, 佢好堅呀~ 中環半山, 咩地方黎家? 日日咁山長水遠返黎讀書...果然勁呀下
佢個樣, 真係打死我都唔信佢會係中環半山人黎~~~哈哈哈

仲有個秃頭, 佢來頭都唔細,...話說佢屋企,....係大到赫親人
呢個暫時仲未知, 都係D男仔係到講, 但係聞說我地班會係XMAS會係秃頭家一到玩~好期待~哈哈哈

放左學, 同家姐係到行街, 見到XXX, Wow~~~不過我好識做, 係到格岸觀火扮唔識, 但係家姐都唔識做戲既, 成日係到望著我, 唉
之後左回合芘芘, 又行街搵野, 哈哈哈~

好開心好開心, 芘芘今晚黎屋企到訓~~~
哈哈哈哈~~~~


*****************************************************

呢個新聞台不知不覺咁陪左我成1年半~所有既開心不泄,我都發晒係呢一到
但係...唉,佢既唔穩定,令我失望失望再失望~~~

我相信我會係短時間之內應該會搬個日記架啦...
只不過我真係好唔捨得我既日記,話晒都係有感情...
(我好想Print晒D日記出黎呀~~XDDD ←好痴線的做法~話唔定有朝一日,D printer墨水大平賣我先會咁做...)
所以,我唔會canel我呢一到,可能得閒冇事,一唔開心,就會黎番呢到嬲人,哈哈哈
嬲得穩密D呀嘛!! ^^~~~~~~~~