2004-05-01 23:24:57mag

Hocc birthday party---1.5.2004

今日實在太開心了,
就算番到黎咁累,
都要寫寫今日同阿詩過左個開心既下午。

哈~~~其實今日比想像中冇咁多人,
但都好似唔係好多時間同阿詩一起,
唔知係咪太貪心呢~~~

anyway, 阿詩今日對我地好好,
我知佢唔多想影相,簽名,
但我地樣樣都做晒,
佢都冇話我地,俾我地每人簽一個名lor,
我都有俾野佢簽,簽左張pass...唔~~
都幾有價值架...cd就留番有機會先簽拉下~~~~

佢今日都係同佢表妹玩多,
做佢表妹真係開心,
可以拉著阿詩隻手,
阿詩又"tum"佢,唉~~~幸福~~~

累~~~熱~~~~
走個時搭車真係暈暈地!!!!
不過為左阿詩,都唔記得d乜lu~~~~~

pic: cute死拉~~~好鐘意佢d鬼馬樣!!!hoho~~我勁愛你~~
呵呵~~~