2008-09-03 17:08:28我 是 : D 大 頭

I want to return

I want to return

Calculated I only look at your back

I also endure gladly

At least I also have your back

Does not like the present

I only could alone recollect the past

現在

這段可以收起來了

但是不代表

我會忘了這段回憶

人總是要向前看

不能老是在回憶裡遊蕩麻ˇ

所以

這段會在我心底很久很久



我想現在

我會有一段精采的高中

只是他們每一個看起來都很強ˊˋ

而且我是硬擠進去的

又不是考進去的

會不會我去變成墊底的阿

好恐怖

X_X

上一篇:開學了

下一篇:此時此刻的我在煩惱