2005-08-07 02:22:56bo*n_n*ie*’`’*-,_,☆

+++ LiFe iS bEaUtiFuL +++

失蹤左一排...
原因有二:
1. 屋企轉左網上行之後, 同用64k modem 上網冇咩分別~ (不過, 而家murphy幫得攪番掂lu~)
2. 日日返完工之後都好支力, 晚晚都ot, 平均7:30先會放工....

雖然而家都幾辛苦, 日日都朝9晚8咁濟, 但係都幾開心~
學到好多野, 公司o的同事又好nice, hahahaha
而家辛苦係因為唔識做o個o的report, 不過我知道遲下仲辛苦, 會好辛苦咁攪event or 其他function...

我覺得我直屬上司, 真係好好人, 而且好勁... 可以諗到好多good idea, 又肯教我野...由於我咩都唔識既關係, 佢真係要當我女咁湊~~

************************************************************************

今晚去左murphy 屋企打邊爐+打牌
又食左阿溫o向北海渡帶番o黎既"長腳蟹, 溫室蜜瓜 + 好多好正既零食"
食左咁多野... 一晚之內即刻肥左10磅...