2005-07-09 15:47:34bo*n_n*ie*’`’*-,_,☆

career

連續兩日都去左見工...
7/7 去body shop
8/7 去sisley

body shop o個份就冇咩希望囉... 當做個經驗... 希望meimei 成功^o^
原來body shop o個份攪左咁多野, 都係得o個9k, 真係有o的得啖笑既感覺...

至於sisley o個份, 係final in, 去見一見個GM~ 入到去傾左20分鐘左右就Confirm offer啦! 之前申請左咁多份marketing 既工, 都冇一份有回音, 呢份冇走去申請既就俾左個offer我~(因為我原本申請另一個post)可能我同呢間公司真係有緣...哈哈哈

我知道會幾辛苦樣樣野都要一腳踢, 但係一定一定會學到好多野!!! 尤其是其中有關PR 既工作, 我都好想試下自己適唔適合~ 其實都有plan 過第時o向呢方面再進修, 不過而家可能言之尚早~

對於呢個offer 都好滿意, 薪金同福利都好好, 話哂都係international company, 跟哂外國既作風~ 我一定會俾心機做^o^!!!

我覺得自己好幸運呀... 可以做到自己好鐘意既industry---beauty and cosmetic ; 又可以做到自己有興趣既field--- marketing~ 樣樣都好perfect~

************************************************************************

尋日同左DHC申請辭職...
真係好唔捨得一班同事>.<
有O的好失落既感覺, 聽日就係Last day啦...
話哂都做左大半年, 今次走得咁急, 都未有心理準備~
呢間公司最有價值既地方就係"relationships between people"...
個個知道我走, 都好鄧我開心, 我知道佢地係真心祝福我有更好的發展...
多謝你地o向呢幾個月教左我咁多野, both call center & shop 既同事真係多謝哂~*.*~