2005-06-27 15:10:26bo*n_n*ie*’`’*-,_,☆

見工~

今日見工勁開心~
in 左成個幾鐘, 連o的好細微既野都有傾到~
個interviewer 勁好人, 睇得出佢係o的肯教人野既人...
如果呢份工請我, 咁個interviewer就會係我上司lu~^o^~

呢份工... 真係好好...
13個月糧
返五日
marketing+ event+ PR+ admin stuffs
肯定好多野學
最重要係我最嚮往既 beauty industry
呢個品牌重要係luxury brand
同DHC 走既mass market 好唔同囉~~~

希望佢會請我啦!
我估都有80%會請我...
個interviewer 對我既working experience 同 personality 都好滿意
佢唔覺意o向interview既過程中講左:"um... 幾好... 唔錯唔錯..."
又同我講佢地好等人用, 會好快有消息~hehe...
呢o的都係好positive o既先兆~